Green Coffee

Ruby St. cor. Turquiose St., Marfori Heights, Davao City, Davao del Sur

Green Coffee
4.5 Stars

4 Reviewers

  • 5 stars 2
  • 4 stars 1
  • 3 stars 1
  • 2 stars 0
  • 1 star 0
  • 5 Reviews
  • 6 Recommend
  • 4 Reviewers
Business Hours
Open 24 Hours

Payment Options

Cash, MasterCard, Visa

Most Recent Reviews

Pauie P.
5.0 Stars

Nice hang out and study place just like in Maginhawa tea houses and coffee hub. Gotta try their Caramel Macchiato as always.

  • No. of Comments: 0
Dezzan J.
4.0 Stars

The coffee is really good!! And I love their green tea! The place is cozy and very peaceful! Although the packaging and stuff is kind of a so-so, if you tilt the ice coffee kasi (FOR PICTORIAL PURPOSES LOL), nagsspill ung coffee. The cakes are amazeballs! Esp the red velvet! Pair it with green tea PERFECT combi! I usually grab my morning coffee or tea here before going to work. Thanks green coffee!

  • No. of Comments: 1
Charlene C.
3.0 Stars

Not much fan of greencoffee drinks i guess the drinks its just too sweet hahaha. Much prefer their cakes & hot teas hahaha.

This time i tried ordering their basic black tea latte. 9749 i wanna try this because i guess its not that sweet like the ones i tried in starbucks haha. I loved their basic black tea haha. But! The taste of it was okay-okay though it has a taste of condense milk with a little mix of basic black so still kinda sweet! Hahaha. Pero pde na. 1280779749

  • No. of Comments: 3
Suzette C.
5.0 Stars

A lot of people say that they love studying at green coffee because the place is very well lit, i agree!

I was surprised to see that they have a branch in manila. :)

  • No. of Comments: 5
Charlene C.
5.0 Stars

Saying hello to their 3rd branch?! Hahaha i guess, because supposedly the 3rd branch was in sm lanang but tsk tsk, it's close already 🙃

I think it just doesn't click or attracts the people & their place in there was very very small. 128078🏻

I'm not a fan of their drinks! I tried ordering their raspberry fruit juice i just don't like it, just so sourish! huhu. Also their greentea frappe! I guess the taste of it is just too sweet though..... But, a good pass is their hot teas, i tried their peppermint tea (i forgot what brand of tea they have) 128077🏻 Okay🤘🏻

Nonetheless!! This branch is kinda big & cute too! Thumbs-up for the place!

As you can see in the background of my picture haha! Instagrammable place right?! Lols, what can i say about this place is that it is just so cute & very spacious! I heard this place was a house before & now its a coffeeshop. 128588🏻 cutie design inside! I recommend this to all the people who wants to go to a place that's quiet & for students who wants study peacefully & to the one who wants to hang-out with their friends or for people who are working like to the ones who finishing some report works, its a good place for you! Btw, we were studying here too! Me, Krishna M & our other college friends! Good place to study too! I can see a lot of students like from different colleges & also to many med students go here to study! 128077🏻🤓

The staff in this place were okay & btw the servings of orders here is by picked up on the counter just like in starbucks hahaha! Nice place to hang! The place has a wifi too but signal on mobile phones in some areas don't have a coverage haha esp for sun subcribers haha. Lol. 128514 lastly! This place is just in front of lachi's. 9786️ hihi

  • No. of Comments: 2